Ahad, 14 Jun 2009

aku tak setuju

Salam,
Apa yang ko tak setuju ni?
eehhh pulak... sebenarnya aku tak setuju Chin Peng tu balik ke Malaysia walaupun idola aku yang nak dia balik. asalha? sebab dia dah banyak makan darah orang orang di Tanah Melayu, baik Melayu, Cina, India dan lain lain pemastautin.
bayangkanlah depa ni sanggup buang budak kecik dalam api yang sedang membakar mayat ibu budak tu. ini bukan rekaan aku tapi kisah benar yang distorikan kembali oleh datuk dan nenek aku. masa nenek aku citer tu, filem Bukit Kepong tak ujud lagi pun. ada sorang baby cina tu nangis dalam buaian sebab kepala mak dia kena hentak dengan senapang sampai mati, komunis tu lambung dan tahan bennet ... budak tu menggelupur sebelum mati. aku sedih sangat bila teringat citer tu sampai tak lalu makan sampai sebulan.

so marilah kita ramai ramai membantah Chin Peng pulang ke Malaysia. biar dia mati di luar negara.

Tiada ulasan: